Yipin dan Yemmi :) Sekarang Yipin menemani Yemmi 24 jam kerana Yemmi tidak boleh keluar rumah...hehe dan untuk minggu ini, saya akan pulang ke rumah pada waktu2 makan tengah hari untuk memberi bekalan makanan tengah hari kepada Yemmi. Apabila sudah pulang, sukar sungguh untuk saya pergi ke kerja semula!! Waaaaaa i really wish i could stay home too!!! :(
my "chick's Pop" hubby ;) siannn dia...hehe starting from the head, now dah kat kaki. Mama cakap kalau semua dah habis keluar kat kaki, maksud nya dah habis keluar lar tu...hehe the thing dah start itchy, and irritating....hmmm i guess he has to be patient lar kan. kesian tengok dia....i had mine when i was a kid, in Ohio. I cried all day because i couldnt sleep. and for him, i knew it was more difficult and very uncomfortable, sebab yelar, dah besar panjang kan. Abah dia kena masa umur 40 tahun, lagi best! huhu

Yayy!! Lampu yang ditunggu2 sudah tiba....saya sungguh nervous menanti kan komen2 dari Mak dan Abah mertua ku....i hope they'll like it...or else, it will all go straight to our new house (i mean, our future house lar... hehehe) nampak groovy lar pulak sebab body dia aluminium..hehe tapi agak gloomy la living room kitorg sekarang. Maybe sebab lampu kuning kot. Nanti nak try tukar lampu putih gak. Dahlah Abah said, choose a Modern one! kakaka...i hope he thinks this is modern lar....for us...haha tolong doa kan dia suka please.....he likes the couch already. i hope this one is ok for him too...huhu
TARAAA....last Sunday i hang out with the five of us girls....i mean with the Layydeeeh...and with Niza's Cerap of course..but he went out after had some pizza, to get a haircut. and trusted us girls to take care of the house, and Niza...hehe well, we can be trusted! abis setiap sudut rumah kami dah amik gambar, balas dendam sebab tak ambil gambar masa buat steamboat last Tuesday!! huhu but the house is soooo cozy. masa masuk je, we're like...... "WAaaaaAaaaaaahhhh......" hehehe just nice for the two of them. Sejuk, windy....best lar sampai mengantuk, and masing masing malas nak angkat kaki balik sampai laaa Maghrib. dahlar saya me-tinggalkan si Dia sorang2 dengan tengah demam chicken pox nye, (tapi dia yang suruh pergi tau... hehe), sampai beribu2 orang call sampai buat saya rasa guilty, dan menjadi agak berkerut (ye Niza dah pass kekerutan itu, and tak ambil2 balik....! Lenntak, aku pass kat kau plak eh? hehehe) and since Bubba Gump lunch and dinner get canceled, thankGod someone offered her place to lepak2 sambil bergelak ketawa....hehe...we had four types of pizza, and some salad. yum yum. i really like the salad that Niza made :)
Ni some of the pictures from my camera....wopss....his camera :)
Niza: "presenting....myself!!! ta-rraaaaaa...!!"
the wall!!! the wall!!! in his study/library room.....we loikeee!!
Yummmy Yummsss!!
the view from the kitchen/entrance area... :) niceeee...i like the chandelier

the 5ive of us...and Tina kat rumah tengah ambil kucing dia....hahaha
well, it's very nice to deco your own house kan? i remember the time when me, Jae, Dee and Laura went to midValley and saw a very nice couch that we started to berangan to have our own house, and nak deco sini lar, nak deco sana lar. hehe so skrg, masing2 dah start deco rumah masing2... :) best best...well so, rumah Niza dah pergi, rumah Nana pun dah...pasni nak amik gambar banyak2 kat rumah Nana gak. rumah dia pun cantik. well, they are both sooo Monica-like. rumah mesti larr bersih, dan well-organized! ;) me? kekeke aritu dah lar kena "SUPRISED" dengan my parents in law. tah apa larrr komen dia pasal rumput rampai. heshhhh...i seriously hate gardening. i dont have that miracle hand, like what Mak told me lar. tak semua tangan boleh tanam pokok dan menjadi....and in our case, lalang je yang menjadi....hahaha cheers ppl~!!
p/s : Happy 29th Birthday Noral Izleen, & Happy 2nd Anniversary, LenEzra!! :)) mmuahh2
No comments:
Post a Comment