Tuesday, May 31, 2011

I love the way he looks at us... :)

Noah has this one cute lil habit.
Dia suka sangat tengok orang solat!
I'm serious people...
Everytime I put on a telekung,
Noah will sit down quietly,
his eyes are just staring at me,
how do i know this?
it's because i couldn't help but to peek on him while i'm solat too...huhu
ye, saya tak kusyuk ok!
sampai dah habis solat, habis doa, kita senyum kat dia, baru dia pandang tempat lain....
At first ingat dia suka tengok orang pakai telekung je,
rupanya Hubby yang pakai kain pelikat tengah solat pun dia stare jugak..
i wonder what he sees actually during the prayers...
An angel (malaikat) ??? aminnnn
or muka kita ada sinar semasa solat, ek??? aminnnn
or..dia nak minta kita doakan untuk dia sama..??? aminnnn

or he thinks i look funny in telekung...? hmmm... :P

but whatever it is, i love the way he looks at me...

if only i could take his picture, watching me solat... (ooohh ni sudah melampau! hahaha)



oh baby darling, how can i take my eyes off of you too...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...